Det var så länge sen sist jag kände hjärtat slå

Juste, sen kommer chefen och visar sin nya mobil. Så har hon köpt vita iphone fyra, alla blev helt förälskade, lika förälskad som jag blev när Maja köpte sin i april. Men enligt macrumors ska man absolut inte köpa den vita, för att det snart kommer en ny, så nu sitter jag här igen, vänta till den nya som blir 4s eller 5? (hoppas 5!) eller köpa en snart 12 månader gammal modell? Det sista låter ju ganska dumt. Men vi får se, inte säkert att den nya släpps i vitt, men troligtvis. Fyran i vitt skulle ha släpps för snart 12 månader sen tillsammans med den svarta, bara att den vita färgen släppte in för mycket uvljus som gjorde att det inte blev bra med kameran. Men nu har de löst problemet så då kan man ju ändå hoppas att den släpps i båda färgerna, för det är vit eller inget för mig just nu. Säkert därför fyran säljs rätt billigt nu med, för att det snart kommer en uppdatering, tror inte på ryktet till jul stämmer, men det dröjer kanske tre månader till så några hinner köpa den gamla vita innan de kommer med nya, de är ju inte dumma. Åååh, jag får se hur jag gör helt enkelt. Är iallafall dödskär i den, mer och mer, ju fler som har den på bussen, ju fler på stan, ju fler man känner. 

Är ju tyvärr lite såld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0