Onsdagslit

Onsdagseftermiddag! Jag ligger i soffan och försöker softa ner mig efter tre dagars sliiit. Mitt eget slit. Min chef bad mig städa lite.. Detta tog jag på yttersta allvar och gjorde om alla utställningar i hela butiken. Så nu äre gjort. Fick en massa cred idag när hon kom tillbaka. Fick sluta lite tidigare och nu äre jag som ska njuta av lite mera GI mat och senare en löprunda i Oslo. Att jag orkar. Att Linus orkar, jag hänger bara med på en bananskal. Maten idag är Mousaka som är starkt kryddad (bra för matsmältningen..). Det är faktiskt inte bara slit på schemat idag, vi ska till Frallan och kolla film eller liknande grabb-göra. Hoppas min Mattipatti kommer förbi en sväng också.

Huungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0