MÅNDAG

Idag är jag ledig från Telenor så jag har en rätt soft dag på Stadium mellan 8-17. Efteråt har jag och Jennifer några ärenden att uträtta på staden innan vi beger oss mot Sörping och Smultronstället. Vi har varit alldeles för dåliga på att äta glass där den här sommaren..

Helgen har varit lugn och fin. I lördags satte jag mig själv före vänner och alkohol, vilket gjorde mig gott. Igår kom min moster med familj och hälsade på, vilket va trevligt :) Släkten träffar man alldeles för sällan! Kvällen avslutades på minigolfbanan med Jennifer, Andreas, Erik och Elias. Jag kom 2:a men surade faktiskt inte för det, huvudsaken va att klå Ante, vilket jag också gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0