hej hej hej

Oslo dag tvåhundraåttiotvå, 27 februari

Vaknade upp och var inte alls så bakis. Kollade vädret och såg att solen bara skulle vara framme till 12, så vi klädde på oss och traskade bort till operan innan solen gick i moln. Krippe knäppte lite kort med hans nya favoritleksak, jag lärde Camilla norska och hon gjorde bort sig. En perfekt tid på operan helt enkelt ;) Ni kanske vill veta hur hon gjorde bort sig? Eller jag vill iallafall ha det nerskrivet så jag minns. Hon sa !Jeg er en kjempeflink jente med flotte pupper"  högt och tydligt så att Krippe som gick bakom oss skulle höra. Problemet var bara att det var inte Krippe, utan en äldre norska dam som garvade för fullt, jag var inte sen att hänga på! Haha. 

Sen gick vi hem, såg klart hela säsong ett av Dexter, sen gick vi till Bunnpris och handlade lite, sen åt vi mat, skrattade åt Solsidan och hejade på människorna i Minuten. Sen packade vi ner allt, såg på Music and Lyrics som gick på tv och somnade som stockar! Haft bra och intensiva dagar med rätt lite sömn, men oj så kul det är när Camilla kommer på besök! :D 

Lite bilder ifrån operan då: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0