28augusti . inmyst .

Hade en riktigt rolig och trevlig kväll igår måste jag säga .
Hela helgen har vart kanonbra , jag är helnöjd !
Imorse vaknade jag rätt sent , fast ändå tidigt .
Jag låg kvar en bra stund och bara myste in söndagsmorgonen .
Hosta, snora , hosta , snora - Jäävlar .
Tvättning stod på schemat idag , 14.00-17.30 .
Hade tur och kunde börja en timme tidigare - sånt tycker jag om !
Medans jag sprang upp och ner till tvättstugan och i väntan på att maskinerna skulle bli klara har jag pysslat lite här hemma , plockat och städat lite . Och eftersom att jag fått hänga upp lite av tvätten i lägenheten, fylls den nu av en god doft från dem nytvättatade kläderna .
Idag har varit en sån där dag då man bara vill stanna hemma , inte ens behöva gå utanför dörren
( Förutom upp och ner till tvättstugan då .. )
bara sköta sig själv .
Skönt är det med såna dagar ibland tycker jag, riktiga såna mysdagar som gärna avslutas med tända ljus, täcket i soffan och en bra film .
Som vanligt tänker ni , men jag gillar att mysa in mig, det är bara sån jag är !

Jag har även vart sugen på Kåldolmar en längre period , jaa jag vet,  kåldolmar av allt i världen man kan vara sugen på att äta .. men nu var det så . 
Eftersom att jag inte bor hemma längre och kan äta mammas, drog jag slutsatsen att jag fick ställa mig och göra egna och dem blev faktiskt väldigt goda .
Nee vet ni , jag är nöjd , jag är nöjd med hela den här helgen - helt klart !
Och till på köpet får jag krypa ner i en säng med nya rena sängkläder, det kan ju på riktigt vara bland det absolut bästa och mysigaste som finns !
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen mysa upp mig i soffan en stund, försöka döda hosta och ladda upp mina batterier till max så man är förberedd inför morgondagens jobbdag .
- 06.50-18.00 .

KRAM på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0