Dag 12 10 saker du inte vet om mig

1. Jag älskar att äta mat och se på matprogram (helst något med Gordon Ramsey eller Top Chef) samtidigt.

2. Jag väntar alltid några signaler innan jag svarar i telefonen. Jag vill ju inte verka för desperat.

3. Jag har varit bloggberoende en gång i tiden. Det beroendet har dock slutat då jag har blivit så irriterad och avundsjuk på vissa bloggare. Är väll inte kul när andra lyckas? Haha, nej då.

4. Jag älskar slott så in i helvete och det är min dröm att få åka på slottsturne i England och Frankrike. 

5. Jag hatar skräckfilmer, verkligen hatarhatar!!!!!!!!!!

6. Att pilla i håret för mig är avslappning. Jag drar i det och snurrar hårstråna till att jag fastnar.

7. Jag älskar Twilight.

8. En gång i tiden lyssnade jag enbart på hiphop speciellt Eminem. Jag hade t-shirtar, alla hans skivor, en hel drös med planscher på väggarna i mitt rum och försökte att leva som Eminem. Jag var nog den kvinnliga Stan och för att ge mig en större töntstämpel i pannan så jag kan berätta att jag hette Eminen_flikka på Lunarstorm (med två k .. på riktigt ..)

9. Jag typ ... gillar ... Justin Bieber. Inte så mycket att jag vill byta mitt bloggnamn till JustinBieber_flikka men ja tycker att han är en talang och att det är pga av hans löjliga småtjejer till fans som gör att han blir hatad. 

10. Jag är för monarki.

Nu vet du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0