4juni . välkommen du underbara midsommarhelg .

Underbara torsdag , vädret är ju helt galet !
Konstigt att det aldrig blir såhär när vi ska ha picknick .. hmm , moderjord ?
Efter jobbet åkte kia elin jag och tess och handlade inför imorgon , så nu har vi allt ,
en massa mat som ska avnjutas imorgon hemma hos elin .
Sen åkte jag hem till mamma och pappa och la mig i en solstol .
Lite färg får man ju på eftermiddagarna också , tur är väl det.
Mamma och jag satt och gjorde en krans tills imorgon också ,
eller mamma och jag ?
Jag plocka blommor och mamma fixa ihop den .
Nu ligger den och vilar i en plastpåse i min kyl .

Jag håller på att lagar mat för fullt här hemma hos mig nu .
Är hungrig och det luktar gott ,
ja blandat med matos såklart .. min favorit doft.. eller inte !!
Maten är snart klar , väntar bara på vitlöksbrödet att det ska vara så segt  ..
Ska avnjuta maten framför SATC, sen ska jag städa och börja packa.
Kommer inte kunna koppla av innan jag städat lägenheten eftersom att jag ska vara borta hela helgen.
Efter det blir det mysis till max ,
chips , dipp och en bra film , man kanske till och med ska unna sig ett glas vin ?
Tycker jag allt man förtjänar efter en hård arbetsvecka eller vad säger ni ? (:

Ne nu måste jag se över maten .

KRAM på er (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0