25juni . Midsommarafton .

Fast än sålänge är det bara förmiddag .

Den började med sänghäng tills klockan halv tio .
Sen blev det frukostmys framför nyhetsmorgon , som så många andra mornar .
Men vet ni ? Jag älskar frukostmyset !
Fick nyss ont i magen också .. skit också , ogilla ont i magen !!
Hoppas det släpper snart , annars ...
Håller också på att packa för fullt här medans fåglarna sjunger högt utanför fönstret ,
ååh det är en helt underbar midsommardag än sålänge,
vi måste ta vara på den för hur ofta händer det ?
Senare i eftermiddag sen bär det av till Elin i Norsholm för mysig midsommargrill och häng ,
( undra om min krans lever i kylen ? bäst att titta efter . )
Får se om jag åker hem på kvällen eller stannar över .
Imorgon bitti åker jag i vilket fall skapligt tidigt ner till landet ,
och Morderjord , jag ber dig på mina bara knän ..
ge mig åtminstone liiite sol så man kan få ligga på bryggan och mysa i bikini !!!
SNÄLLA ?
Hon brukar ju inte riktigt vara på vår sida om man säger så, vad har vi gjort henne kan man ju undra.
Men det är vad jag hoppas , att få en lördag med sol ( bad ) , vinmys och brygghäng.
Men förmodligen inte , såg på vädret att det ska bli åska , men jag ger inte upp tanken för det !

Bäst att fortsätta packa och fixa nu , såg att det är Lotta på Bråkmakargatan halv tolv med .
Perfekt ;)

Kamran är laddad med nya batterier ,
och åker naturligtvis med hela helgen ..
.. OM inte lilla Cornelia glömmer den , som vanligt !

Ni får ha en riktigt mysig och härlig Midsommar hörrni ! (:

KRAM .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0