smultronstället

SKOJA INTE att jag fick chocken imorse när jag gick in i vardagsrummet och ser att Ante och Raz ligger och sover på soffan. Andra gången den här veckan, känns som att jag får börja ta betalt snart. Det är inget jävla vandrarhem det här! Eftersom jag inte drack igår bestämde jag mig för att bli den där jobbiga jäveln, så vid 10-tiden tvingade jag upp packet för att åka till ett regnigt Söderköping och äta glass. Så tack Sara, Jennifer, Matilda, Ante och Rasmus :) Nu är jag nöjd och belåten!

Om ett tag ska vi bort till Uffe och äta grillat. Jennifer har ju världens nästbästa pappa alltså! Ikväll styr vi kursen mot Lundby. Och med tanke på min hjärnskakning så blir det nyktert ikväll också.. ellerrrrrr?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0